It's all coming back to me now......



Apa sebenar nya yang kita ada? Siapa sebenarnya nak kita percaya? It's all words. JUST EMPTY WORDS!!!!!!....That person is very good in breaking heart !!!!...Very good tactic. That's a fact!!! Dia rapat dengan kita, bergurau, dapat kepercayaan, tunjuk diri dia, tunjuk kasih sayang dia, tunjuk keprihatinan dia, tunjuk yang dia care dgn kita, concern tentang kita, bagi nasihat, membebel....semua tu cuma berlakon!!!... Berpura-pura demi tujuan.... Dia buat kita percaya dengan semua yang dia buat, semua yang dia cakap, semua yang.....macam-macam ah... Dia buat kita buka ruang hati untuk diri dia...ruang yang sepatutnya tempat yang hanya orang tertentu yang boleh bertakhta disitu...Arrrrggghhhh!!!!!! Kenapa???? Kenapa aku yang kau pilih??? Kenapa aku yang dapat begini??? Penat aku nak pujuk hati...penat aku nak rawat hati...penat aku nak perbaiki keadaan diri...tapi...ada dia kisah???? Langsung tidak...Kemain dia bersuka ria dengan orang yang dia suka...bergelak ketawa...bercakap-cakap...tapi aku???? Dia buat bodo je!!!! Kemain lagi aku defend dia...Tetap tak nak tinggalkan dia...Tetap tak nak pergi dari dia...Tetap tak nak faham semua hint-hint yang dia bagi...macam-macam yang dia dah buat. Yang paling bagus nye...aku nie...tetap stay dengan dia!!! Why??? Dia tu just like a pill. Ain't making me better, keep making me ill. Makin aku bersama dengan dia, makin aku fikirkan pasal dia, makin aku nak selalu bersama dengan dia... makin aku sakit... dan sakit tu makin parah. Ini ke yang aku nak??? Ini ke yang aku cari??? Sekarang nie bila aku dah tak dengan dia,...orang dah mula perli-perli...sakit siut...sakit sangat...dan bila aku sakit, ada dia amik tahu??? Ada dia kisah??? Hati aku berdarah kembali...Umur 30 tahun but luka dihati dah 15... Pedih aku nak jahit satu persatu. Ngilu...sakit...perit... Until now hanya air mata nie peneman yang setia setiap kali aku teringat akan dia... Good job assha!!!! Welcome back to your worst moment in life. Sendiri yang cari... Kan dah elok ko tutup hati tu untuk orang luar...Just believe in ur self.. Tak de orang yang lebih faham diri kau selain diri kau sendiri...tapi kenapa kau biarkan diri kau dan hati kau dilukai dan disakiti oleh orang lain??? Kenapa kau biarkan benda-benda macam nie berulang lagi???  Kenapa kau biarkan??? Tolonglah...tolong jaga saya...tolong ambil berat pasal diri sendiri...Stop berangan...Sedarlah that ur not to be like by others...Please wake up...Just wake up...Come on assha. You can do it!!! Stop hurting your self!!! Love your life, Love your self!!! Believe in your self!!! That's the most powerfull weapon you have...lagi pun itu je yang kau ada...diri sendiri!!!

0 comments:

Post a Comment